داشتن بیمه ورزشی برای شرکت در کلیه مسابقات ورزشی لازم و ضروری است
 
اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ
ارائه کلیه فعالیتهای ورزشی و فرهنگی اداره به هموطنان عزیز

مدارک مورد نیاز جهت صدور بیمه ورزشی :

برای دریافت کارت بیمه ورزشی پرداخت حق عضویت به مبلغ 80000 ریال به شماره حساب 0102440244002 بنام فدراسیون پزشکی ورزشی نزد بانک ملی ایران به همراه یک قطعه عکس و فتوکپی کارت ملی الزامی است.

لذا بدلیل نبود بانک ملی در شهرستان کوهرنگ بخاطر رفاه حال ورزشکاران عزیز پرسنل اداره ورزش و جوانان خود آماده صدور کارت این عزیزان میباشد لذا ورزشکاران عزیز به این اداره و شخص آقای رضا غیبی(حسینی) مراجعه کنند.

در ضمن عزیزان روستا نشین و عشایر غیور نیز برای دریافت کارت بیمه ورزشی که  ارائه مدارک زیر برای تایید عضویت در گروه روستایی  و عشایری الزامی است:

1- معرفی نامه رسمی از هیات های روستایی و عشایری

2-  تائیدیه دهیاری یا شورای اسلامی مبنی بر سکونت در روستا یا ذکر آدرس منزل در روستا جهت مکاتبات.

3- واریز مبلغ 50000 ریال به شماره0102440244002 بنام فدراسیون پزشکی ورزشی نزد بانک ملی ایران و مدارک ذکر شده در بالا.

نکته مهم: بر اساس تاکید فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری دارندگان

 

کارت های روستایی و عشایری تنها در مسابقات روستایی و عشایری شرکت می کنند و کارت عضویت روستایی و عشایری برای شرکت در مسابقات شهری فاقد اعتبار است. همچنین هزینه های درمانی حادثه ورزشی این گروه از اعضاء تنها در صورت آسیب دیدگی در مسابقه های رشته های روستایی و عشایری قابل تایید و پرداخت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


شهرستان کوهرنگ یکی از شهرستان‌های استان چهارمحال بختیاری است. فرهنگ، گویش وموسیقی مردم کوهرنگ لری بختیاری می‌باشد. شهرستان کوهرنگ، جایگاه اصلی طایفه بابادی می‌باشد. و دارای جاذبه‌های گردشگری چون زردکوه بختیاری (با قله های مرتفعی چون کلونچی، هفت تنان، شاه شهیدان و..)، دشت لاله‌های واژگون، غار یخی، پیست اسکی کوهرنگ (پیستی جذاب که سالانه پذیرای دهها هزار ورزشکار میباشد)، چشمه‌ها و آبشارهای فراوان(مانند چشمه کوهرنگ، چشمه دیمه و...)، تونل انتقال آب کوهرنگ که نمای بسیار جالبی برای شهر ساخته است که دیدن این مکان های تفریحی خالی از لطف نیست.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ و آدرس varzeshkohrang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان